Vytautė Manjari Pupšytė

Patirtis / ekspertinė sritis: Ella Fitzgerald tunes, Tribute to Nina Simone, Jazz Island – džiazo projektai, kuriais pradėjau savo kelią su tuo metu jau žinomais džiazo muzikantais ir apkeliavau ne tik Lietuvos, bet ir užsienio festivalius Danijoje, Suomijoje, Vokietijoje, Latvijoje.

Jing’a’ling – džiazo ir alternatyvios muzikos grupė – kartu su kurso draugais (Vytis Smolskas, Julius Valančauskas, Gediminas Augustaitis, Paulius Volkovas) ir jau džiazo nei sukurta grupė grojusi savo kūrybą ir laimėjusi pirmąjį klubo Tamsta organizuojamą grupių konkursą “Garažas” (2010), po to koncertavę Kaunas Jazz, Vilnius Mama Jazz, ne sykį važiavome į užsienį, užsienio festivalius Prancūzijoj, Latvijoj, Rusijoj, Baltarusijoj.

Navadvipa – mantros, badžanai, širdies dainos. Kartu su Laimonu Janču ir Paulium Adomėnu išleidę albumą “Karalienės Kunti Maldos”, taip pat jau ne vienerius metus radijuje skambančią “Radhe Radhe” dainą.

Soul Moustache – Sielos Ūsai – kartu su Vyčiu Smolsku gyvavęs asmeninės muzikos projektas apkeliavęs visą Lietuvą ir nuvilnijęs iki užsienio festivalio scenų (Italija, Latvija, Rusija, Vokietija), 2015 – TED X “Connect the dots” programa, pasirodymas pirmąjame alternatyvios muzikos “T.Ė.T.Ė” apdovanojimuose. Sielos Ūsai išleido radijoje itin palankaus įvertinimo sulaukusią “Haters gonna love” dainą.

Leobard Gray – poezija – alternatyva – muzika iš nuojautos – muzika paveikslais, festivaliai, koncertų salės.
Daugiau apie atlikėją

Mano misija festivalyje: Priminti žmonės, kad dainuoti, tai kalbėti kalba, kurią supranta širdis, kalba, kuri nuramina protą ir duoda jam užduočių ne skaičiuoti, dvejoti, gintis ir priimti sprendimus, o stebėti stebintįjį, atsipalaiduoti ir įsijungti į muzikos tėkmę savimi, savo balsu, savo jausmu ir gyvybe.  Padėti užmegzti santykį su savo balsu, kad save ir savo jausmus išreikšti galėtume ne tik per žodį, bet ir per to žodžio skambesį.

Mano pokyčio istorija: Visą gyvenimą dainavau ir užuot ieškodama priežasčių, kodėl balsas keičiasi, kodėl nėra pastovumo ir ką reiškia vieni ar kiti fiziniai pojūčiai dainuojant, ieškodavau techninių pratimų, užduočių, kaip greičiau pakeisti tai, kas nepatinka. Dar baisiau – bandydavau keisti savo natūralų, unikalų balso skambesį imituodama ar kopijuodama, kol vieną rytą tiesiog prabudau be balso ir du mėnesius negalėjau nei klausytis muzikos, nei jos atlikti. Lygiagrečiai mano gyvenime pasirodė joga, mantra ir meditacija. Tad natūralu, kad šiuos su dalykus susiejusi tarpusavy radau jau, pasirodo, labai seniai atrastų balso pažinimo technikų, kurios man leido išeiti iš veikėjo – dainininko pozicijos ir nurimti, priimti klausytojo poziciją. Klausydavau savo balso valandų valandomis, klausydavau kaip kinta žiemą ir vasarą, rytą ir vakarą, kaip balsas keičiasi keičiantis mėnulio fazėms, išmiegojus ir neišmiegojus, ėmiau klausyti savęs kai kalbu, kaip keičiasi balsas kalbant su mama, tėčiu, sese, kaip jis meistriškai be mano įsikišimo transformuojasi skambinant į sodrą ar mokinių tėvams. Tai, kaip prieinu prie balso man pačiai leido atpažinti emocinius ir energetinius blokus, jautriau prisiliesti prie baimių ir nepasitenkinimų, neišsakytų, kartais net neišrėktų temų, susikaustymų, nepasitikėjimo ir netikėjimo. Tačiau be mantrų šie ieškojimai būtų gana paviršutiniški, net neriant į giliausias patirtis. Mantra man padėjo patirti kažką, ko siela taip ilgėjosi. Padėjo visus šiuos balsu atrastus išgyvenimus transcendentalizuoti, sudvasinti, priimti, paleisti ir atleisti. Mantra padėjo man pakilti iš giliausių pelkinių būsenų iki saldžiausių, skaidriausių dvasinių išgyvenimų, pakylėjančių samonę.

Apie užsiėmimą:  Pavasaris – ribinė būsena tarp mirties (žiemos) ir gimimo (vasara), tai po grūdinančios žiemos atėjęs nokimo ir sirpimo laikas, kurio metu žmogus tampa labai pažeidžiamas ir nuogas: tiek emociškai, tiek fiziškai. Tai ypatingai palankus laikas pažvelgti į save iš įvairių kampų, įvairių perspektyvų, o šiuokart – ypatingos ir gydančios – balso perspektyvos. Tad kviečiu Masters of Calm Pavasaryje atsiverti ir išlipti iš įprasto koncerto rėmų, kuriame padainuosiu aš, bet padainuosite ir jūs. Įsiklausydami vienas į kitą ir, svarbiausia, į save, patirsime buvimo kartu stiprybę, tyrumą ir besąlygiškumą. Per dainą, mantrą, per tylą ir įsiklausymą.