Prekių pristatymas ir grąžinimas

PREKIŲ PRISTATYMAS

  • Prekes siunčiame į visus Lietuvos ir užsienio miestus.
  • Prekės išsiunčiamos per 1-4 d.d. nuo užsakymo apmokėjimo dienos.
  • Lietuvoje galite rinktis vieną iš trijų pristatymo būdų, nurodant Užsakovo ir siuntos gavėjo vardą, pavardę (arba pavadinimą), adresą, pašto kodą, mobilaus telefono numerį ir el.pašto adresą:
  1. Pristatymas į pasirinktą Omniva paštomatą. Pristatymo laikas: 1-2 d.d. Kaina: 2.50 EUR. Apie paštomate paliktą siuntą Omniva Jums praneš SMS žinute.
  2. Pristatymas per Omniva kurjerį nurodytu adresu Lietuvoje (į namus arba darbą). Pristatymo laikas: 1-2 d.d. Kaina: 4.90 EUR. Pristatymo dieną kurjeris dėl Jums patogaus pristatymo laiko susisieks nurodytu telefonu, o jei prisiskambinti nepavyksta, pakartotinai paskambins kitą dieną. Kurjeris užsakymus pristato darbo dienomis iki 17 val. Savaitgaliais siuntos nepristatomos.
  3. Prekes atsiimti patiems Žvėryne, Vilniuje, susisiekus tel. 8 606 20292 arba el.p. [email protected]
  • Siunčiant prekes į užsienį, papildomai skaičiuojamas siuntimo mokestis. Dėl prekių siuntimo į užsienį kreipkitės tel. +370 606 20292 arba el.p. [email protected]

APMOKĖJIMO BŪDAI

1) El. bankininkyste – galite apmokėti  per savo el.banko sistemą, tarpininkaujant paysera.lt;

2) Naudodamiesi „PayPal“ paslaugomis.

SUSISIEKIME

Visais rūpimais klausimais, susijusiais su pirkimu internetinėje parduotuvėje, rašykite el.p. [email protected] arba skambinkite tel. +370 606 20292 (konsultacijos darbo dienomis 10–17 val.)

 

PREKIŲ GRĄŽINIMAS

  1. Prekė, kuri neatitinka kokybės reikalavimų arba Pirkėjui (vartotojui) nepatinka dėl jos formos, dydžio, spalvos, modelio ar komplektiškumo, gali būti pakeista (arba grąžinta) tik tuo atveju, jei Pirkėjas kreipiasi į Pardavėją 14 dienų laikotarpyje nuo prekės pardavimo dienos.
  2. Prekės grąžinamos originalioje prekės pakuotėje.
  3. Už grąžinamos prekės tinkamą sukomplektavimą ir supakavimą atsako Pirkėjas. Jeigu prekė nėra sukomplektuota ir (ar) tinkamai supakuota, Pardavėjas nepriima grąžinamos prekės.
  4. Prekės nepriimamos atgal, jei buvo naudojamos ir (arba) buvo sugadintos ir (arba) prarado prekinę išvaizdą. Prekės ar jos pakuotės išvaizdos pakeitimai, kurie buvo būtini norint apžiūrėti prekę, nelaikomi esminiais prekės išvaizdos pakeitimais.
  5. Pirkėjui grąžinami visi už Prekę sumokėti pinigai neįskaitant pristatymo išlaidų.
  6. Pirkėjai norintys grąžinti įsigytą Prekę, turi susisiekti el. paštu [email protected], laisva forma suformuluoti grąžinimo prašymą, įvardinant prekės grąžinimo priežastį ir pridedant prekės nuotrauką.

 

Prekių grąžinimą ar keitimą reglamentuoja:

Vyriausybės nutarimas
Dėl Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2001 m. birželio 11 d. nutarimo Nr. 697 „Dėl Mažmeninės prekybos taisyklių patvirtinimo“ pakeitimo
(2014-07-22 Nr. 738, TAR, 2014-07-28, dok. Nr. 10565, galioja nuo 2014-07-29)

Ūkio ministro įsakymas
Dėl Lietuvos Respublikos ūkio ministro 2001 m. birželio 29 d. įsakymo Nr. 217 „Dėl Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklių patvirtinimo“ pripažinimo netekusiu galios
(2014-07-30 Nr. 4-514 TAR, 2014-07-30, dok. Nr. 10657, galioja nuo 2014-07-31)

Lietuvos Respublikos civilinio kodekso pakeitimo ir papildymo įstatymas
(2013-12-19 Nr. XII-700, TAR, 2014-01-07, dok. Nr. 69, galioja nuo 2014-06-13)

Lietuvos Respublikos vartotojų teisių apsaugos įstatymo 2, 4, 5, 14, 15, 37, 40 straipsnių bei priedo pakeitimo ir papildymo ir 16 straipsnio pripažinimo netekusiu galios įstatymas
(2013-12-19 Nr. XII-701, TAR, 2014-01-03, dok. Nr. 15, galioja nuo 2014-06-13)