Mykolas Oginskas
Vyrenijus Andrijauskas

10 metų patirtis vedant žmones į mišką. Žygių, žaidimų ir edukacinių veiklų vedimas gamtoje. Patyriminis ugdymas gamtoje, legendų apie miško ir žmogaus draugystę kūrimas ir pasakojimas. Neformalaus švietimo lauke įgytos kompetencijos, išgrynintos organizuojant stovyklas ir kuriant jų turinį. Filosofijos studijų refleksija gamtoje.

Tema: Miško Gentis – strateginis kooperacinis žygio žaidimas.

Strateginis kooperacinis žygio žaidimas Miško Gentis yra kelionė miške ir laike. Žygio dalyviai – naujai susirinkusi gentis, ieškanti naujo miško ir kurianti savo genties istoriją. Žaidėjai nuspręs, kokia bus jų gentis, kaip augs ir tobulės, koks bus jų gyvenimo būdas, kur jie gyvens. Jie turės išgyventi visą metų ciklą, kuriame kiekvienas sezonas atneš naujus iššūkius ir pavojus. Tik susitarimas ir bendro tikslo siekimas padės jiems pasiekti pergalę žaidime.

Ką festivalio dalyviai išsineš, išmoks Jūsų užsiėmime?

Šis žaidimas yra dvilypis. Viena vertus, tai žaidimas, kurio metu žaidėjai mokysis priimti sprendimus, matys tų sprendimų reikšmę ir turės suderinti asmeninius tikslus ir visos genties (komandos) tikslus. Kita vertus, tai žaidimas atskleidžiantis civilizacijos istoriją ir skirtingus vystimosi kelius.