. . . .
Fabiana Mazzacani | Masters Of Calm
Fabiana Mazzacani
Vyrenijus Andrijauskas

Informacija apie mokytoją:

Dirbant man labai svarbu nuolat tobulėti. Jaučiu didžiulę pagarbą žinioms, įgūdžiams, idėjoms, galimybėms bei suvokimui, kaip veikia mūsų kūnas ir protas. Kai prieš kelerius metus sutikau Wim Hof, buvau viena pirmųjų jo mokinių. Mane be galo palietė jo paties autentiškumas ir, žinoma, paprastas, bet veiksmingas jo metodas. Trumpai tariant, mes nusprendėme bendradarbiauti: Wim Hof  išmokė mane savo unikalaus metodo pagrindų, o aš pasidalinau savo kaip verslininkės ir pradedančiosios konsultantės patirtimi. Jo dėka išmokau stiprinti savo imuninę sistemą, o tai man buvo itin svarbu, nes turėjau rimtų sveikatos problemų. 

 

Temos festivalyje: 

„Patirtinės Wim Hof metodo dirbtuvės su Fabiana Mazzacani“ (EN)

Leiskitės vedami patyrusiios, sertifikuotos WHM instruktorės ir išmokite 3 pagrindinius Wim Hof metodo principus: kvėpavimo technikas padėsiančias sukurti santykį su šalčiu ir protine veikla. Dirbtuvių metu sužinosite, kaip panaudoti deguonį ir buvimą šaltyje, siekiant optimizuoti kūną bei protą ir suprasite pagrindinius fiziologinius dėsnius. 

 

Dirbtuvių dalyvių skaičius ribotas – 25. 

 

Kam skirtos šios dirbtuvės?

 

Dirbtuvės tinkamos kiekvienam, tačiau svarbu, jog būtumėte sveiki. Nerekomenduojame dalyvauti neščioms moterims bei asmenims, sergantiems epilepsija. Sergantieji širdies ir kraujagyslių ligomis ar turintys kitų rimtų sveikatos sutrikimų dėl dalyvavimo šiose dirbtuvėse turėtų pasikonsultuoti su savo šeimos gydytoju. 

 

Ką festivalio dalyviai išmoks šios sesijos metu?

 

Wim Hof metodo jėga – trijų esminių principų kombinacija. Ryžtinga nuosekli praktika, įtraukianti kvėpavimo technikas ir sąlytį su šalčiu, leidžia patirti daugybę teigiamų pokyčių, tokių kaip:

  • Daugiau energijos
  • Geresnis miegas
  • Sumažėjęs stresas
  • Sustiprėjusi koncentracija ir ryžtingumas
  • Padidėjusi valia
  • Stipresnė imuninė sistema

 

Jei neturite jokios ankstesnės buvimo šaltyje patirties, rekomenduojame keletą dienų prieš dirbtuves maudymąsi duše užbaigti šaltu vandeniu. Iš pradžių tai gali pasirodyti kiek neįveikiama, tačiau tiesiog pasistenkite atsipalaiduoti, susikoncentruoti į savo kvėpavimą – jį kontroliuokite išlaikydami pastovų ritmą.