Aušra Kuliešienė
Aušra Kuliešienė

Apie mokytoją:

Esu licenzijuota sveikatingumo trenerė, dirbanti sveikatingumo srityje su žmonėmis nuo 2016 metų. Jogos mokytoja ir praktikė, vedanti: Mai Ram Yoga Open (pradedančiųjų), Basic I lygio ir Basic II lygio pamokas ir Jogos filosofijos paskaitas. Taip pat turiu suteiktą iniciaciją vesti: Pranayamą, Joga Nidra , Surja ir Čandra Namaskara (Saulės ir Mėnulio pasveikinimas), įvadinės meditacinės technikos, Šatkarmas –  kūną ir protą apvalančias praktikas. Esu sertifikuota  Flow (Tėkmės) koučingo specialistė (mokytojas Oleg Kovrikov) nuo 2020 metų. Konsultuoju ir vedu paskaitas bei seminarus individualiai bei organizacijoms, holistinio sveikatingumo temomis, apimančiomis fizinę, mentalinę, emocinę ir dvasinę sveikatą.

 

Temos festivalyje:

1) Mai Ram Yoga Intro (1 val.) –  tai asanų ir pranajamos seka, skirta visiems žmonėms, norintiems susipažinti su MRY mokykla bei pradėti savo praktiką nuo asanos įvaldymo. MRY Intro praktikos paskirtis – išmokti individualią asanų ir pranajamos praktiką ir juntant jos naudą, įdiegti ją į savo kasdienį gyvenimą. Šios asanų ir pranajamos sekos metu mokomasi taisyklingai atlikti jogos pozas, kvėpavimo praktikas bei atsipalaiduoti.

2) Joga Nidra (1 val.) – sąmoningo atsipalaidavimo praktika, paremta visiško fizinio, protinio, emocinio atsipalaidavimo būdu. Praktika padeda patekti į sąmonės gilumas ir pasiekti bei šalinti mūsų tikrąją prigimtį blokuojančius kompleksus, įpročius, ydas, baimes ir įtampas. Joga Nidra atstato vidinę pusiausvyrą, atpalaiduoja, stiprina atmintį, atveria kūrybinius gebėjimus, formuoja teigiamus asmenybės pokyčius.

3) Pranayama (1 val) –  kvėpavimo reguliavimas, kontrolė. Kvėpavimo praktika padeda kaupti gyvybinės energijos atsargas. Svarbiausias jos tikslas – kūno funkcijų sureguliavimas ir jų suderinimas su kosminiais ritmais.

 

Ko išmoks užsiėmimo dalyviai? 

Skirtingų jogos praktikų metu dalyviai patirs subtilų teigiamą poveikį jų fiziniam, mentaliniam ir dvasiniam lygmeniui. Po praktikų jausis išoriškai energingesni, viduje ramesni, atradę geresnį santykį su savimi, kitais ir aplinka, gamta bei gyvenime vykstančiais reiškiniais.