Sandrija Kudirkaitė

Sandrija Kudirkaitė – Tarptautinio lygio saviugdos, verslo, pardavimų bei motyvacijos trenerė ir koučerė, gyvenimo gerovės ekspertė, savo praktikoje naudojanti ne tik naująsias mokymo technologijas, bet ir senovės kultūrų metodus. Įgijusi gydytojos išsilavinimą, turėdama 10 metų darbo patirtį, pradinius verslo įgūdžius formavo, atidarydama savo privačią praktiką. Sėkmingai suformavus klientų srautus ir įtvirtinus aukštą aptarnavimo kokybę, šį verslą pardavė ir pasirinko tarptautinės rinkodaros sritį, kur jau 20 metų įeina į firmos geriausiai dirbančių pasaulio profesionalų dvidešimtuko sąrašą. Asmeninė 15 metų jogos praktika ir Himalajų Sidha Jogos Akademijos absolventės žinios padeda derinti modernias mokymo technologijas su senovės kultūrų ir laiko išbandytomis metodikomis, siekiant jautriai ir pagarbiai išlaisvinti žmogaus potencialą. Profesinių žinių Sandrija sėmėsi pas tokius garsius pasaulio trenerius ir motyvatorius, kaip T.Harv Eker, Blair Singer, Larry Gilman, Anthony Robins, Joseph McClendon, ne tik mokydamasi , bet ir savanoriaudama jų programose. Tai leido jai detaliai pažinti tarptautinės mokymų industrijos virtuvę. Su kai kuriais iš jų (T.Harv Eker ir Blair Singer) Sandrija išvien dirbo scenoje kaip pagalbinis treneris. Jos profesionalioje sąskaitoje- šie tarptautiniai sertifikatai: “Train The Trainers”, “Making The Stage”, “Ultimate personal development program”, “Guerilla Business Intensive”, “Master Facilitator”, “Master of Self Expression”, “Little Voice Mastery”. Išskirtinis Sandrijos braižas- ryškūs, gyvi, dinamiški, interaktyvūs mokymai su ypač jautriu ir giliu požiūriu į dalyvį, patiekiant ne tik teorines žinias, bet ir praktinius sprendimus bei motyvaciją veikti nedelsiant. Per daugiau kaip 20 metų Sandrijos mokymuose ir seminaruose dalyvavo per 80 000 žmonių įvairiose Europos, NVS ir Azijos šalyse. Daugelis jų ir po dešimtmečio įvardina Sandriją kaip reikšmingą jų gyvenimo ir verslo filosofiją formuojančią mokytoją. Jos mokymai- tai unikali gydytojos, verslininkės, jogos mokytojos ir psichologės sintezė, dovanojanti žmogui kelionę į kongruentų aukštesnįjį save.

Užsiėmimai festivalyjeKaip išplėsti savo auditoriją ir geriausiai atlikti savo mokytojo/trenerio misija? Ekologinio mokymo privalumai. (9 d.), Kaip dėstyti mokomą medžiagą, kad klausytojas išgirstų ir įsimintų maksimalų kiekį informacijos? Efektyvaus mokymo formos. (10 d.), Kaip užtikrinti seminarų tęstinumą ir auditorijos susidomėjimą tęstinėmis programomis? Produktyvios mokymo pabaigos principai. (11 d.), Pirmosios 15 mokymo minučių – kritinis taškas. Kaip suformuoti visada pasisekančią pradžią? Praktikumas. (11 d.)