Gražina

Su vaikais dirbu todėl, kad galėčiau nuolat iš jų mokytis. Patirti tai ką jie patiria atėję į mokyklą. Kai Petriukas klausia pačių keisčiausių dalykų, padėti jam rasti atsakymą. Pvz. tokioje situacijoje:

Mokytojas klausia mokinių: – Kaip manote, kokio aukščio yra mūsų mokykla?

Petriukas: – 1 metro ir 30 cm.

Mokytojas: – Ir kodėl tu taip galvoji?

Petriukas: – Aš esu 1 metro ir 50 cm, o ta mokykla įkyrėjo man iki kaklo, taigi 1 metras ir 30 cm.

Tai – mano moto. Kad kiekvienas galėtų būti tokiu, koks iš tiesų yra…

Darbas su vaikais yra nuolatinė kūryba – niekada negali numatyti, kada, ką, kodėl ir kaip teks improvizuoti, interpretuoti, ieškoti protingų sprendimų, tinkamų žodžių, šviežių minčių…

Mane įkvepia vaikai – jų  naivūs klausimai, smalsios akys, nuoširdus juokas. Kokie jie visi gražūs!

Mano darbas ir kūrybiškumas yra tiesiogiai susiję – per muzikos pamokas visada atsirakinam vaizduotės vartus ir leidžiamės į kelionę po fantazijos šalį.